Recapitulare 2018 #newyeariscoming

2018
 
Un an ce se va încheia în mai puțin de 2 zile și îi va lua locul un alt an, poate mai bun, cu mai multe oportunități, cu alte gânduri și  poate alte dorințe. Un an probabil la fel de bun ca acesta sau mai rău sau chiar de 10 ori mai bun și mai special decât acesta.
În mai puțin de 2 zile vom spune adio anului în curs și îi vom ura "BUN VENIT" noului an, 2019. Dar înainte de a aștepta noul an ne vom reaminti momentele ce au scris povestea anului ce tocmai se va încheia.
Pentru mine anul 2018 a fost un an al realizărilor. Un an al împlinirilor pe mai multe domenii: fie pe plan profesional, fie de plan sentimental. Un an în care mi-am descoperit latura creativă, în care mi-am atins obiectivele, în care am învățat zilnic cum să fiu mai bun și poate cum să mă adaptez la societatea în care trăim și așteptărilor acesteia. Un an bun, un an cu multe amintiri și momente de neuitat. Un an în care am cunoscut o mulțime de oameni cu care am legat prietenii și care m-au ajutat să realizez tot ce mi-am propus. Un an în care am realizat că trebuie să ne bucurăm de fiecare clipă ca și cum ar fi ultima și poate să ne bucurăm de fiecare cuvânt, gest și poate chiar atingeri nevinovate.
Un an în care am plâns de fericire sau de dezamăgire, un an în care am avut cele mai mari emoții din viața mea, poate un an în care fiecare zi a contat și care a reprezentat un pas la realizarea tuturor dorințelor pe care mi le notasem încă de la finalul anului trecut.
 
Dacă ar fi să recapitulăm tot anul 2018 ar suna astfel:
IANUARIE 2018 mă găsea pregătită de a trece peste penultima sesiune din facultate, o sesiune ce adăuga ore în șir de învățare, ore de concentrare și planificarea lucrării de licență ce avea finalizare în vară. Sesiunea s-a continuat și la începutul lunii februarie, perioadă în care nici nu am realizat cât de repede a trecut.
FEBRUARIE 2018 era luna în care aveam să am prima plimbare pe meleaguri românești. Iubesc să călătoresc, iubesc să admir locurile frumoase din România, iar când am ocazia o fac fără prea multe ezitări. Așa că 13 Februarie mă găsea la BRAȘOV împreună cu sora mea. Ne-am urcat în trenul cu ultima destinație Brașov, iar în câteva ore zăream inscripționat pe munte literele ce îi poartă numele orașului. Am luat Brașovul la pas și seara ne-am întors acasă cu multe amintiri plăcute.
MARTIE 2018, o lună ce aduce primăvara mi-a făcut cel mai frumos cadou. De foarte mult timp îmi doream să merg la un concert a lui Ștefan Bănică, iar ziua de 8 Martie avea să mă găsească voluntar în concertul "Te iubesc, femeie!". Sfârșitul lunii îmi aducea primul job.
APRILIE 2018 mă găsea alături de cei dragi de Paște și la final de lună la evenimentul "Digital Divas By Avon". Luna acesta aveam să adaug încă un an alături de omul pe care îl iubesc, împlinind 6 ani de când împărțim momente împreună.
MAI 2018 începea cu un grătar la pădure cu cei dragi alături și se termina cu ultima sesiune din facultate și finalizarea lucrării de licență. Avea să urmeze cea mai grea perioadă a anului, examenul de finalizare a facultății și înscrierea la master.
IUNIE 2018 finalizam sesiunea și ca răsplată aveam să îmi cumpăr un nou telefon din bănuții pe care îi strânsesem.
IULIE 2018, luna cu cea mai mare încărcătură emoțională. Finalizam o altă etapă a vieții mele, FACULTATEA și aveam să mă bucur enorm de obținerea notei 10 în lucrarea de licență și de cele două evenimente de finalizare, Festivitatea și Balul de Absolvire, dar și de primul festival "Summer Breeze" organizat la Craiova. Luna aceasta era și luna schimbărilor, luna în care luasem decizia de a face o schimbare de look în privința părului. Aveam să îl tund scurt și drept, o decizie grea, având în vedere că de mică eram tunsă filat, iar părul meu este unul cu mult volum și ușor ondulat.
AUGUST 2018 mă găsea la mare împreună cu prietenii, la Costinești pentru 5 zile de sărbătorit toate cele întâmplate, apoi la bunici și acasă unde planificam călătoria ce avea să urmeze. Aveam statut de masterand acum.
SEPTEMBRIE 2018 începea în mașină cu persoana iubită în drum spre meleaguri frumoase din România. Cazanele Dunării, Cascada Bigăr, Timișoara, Oradea, Satu Mare, Săpânța, Maramureș, Cluj - Napoca, Salina Turda, Alba Iulia erau destinațile ce aveam să le vizităm în călătoria noastră.
OCTOMBRIE 2018 mă reîntorcea în București, unde aveam să încep primul an la Master, să particip la "Webstock", pentru mine la a doua ediție, iar pentru Webstock la a 10 ediție. Aveam să mă bucur de un eveniment aniversar și să cunosc oameni noi.
NOIEMBRIE 2018 mă găsește împlinind frumoasa vârstă de 22 de ani și la finalul lunii la evenimentul "Avon Business Academy" și la "#ÎnvațăSocialMediacuSabina" eveniment unde avea să îi aibă pe Mariciu și Georgiana Ionescu ca speakeri.
DECEMBRIE 2018 aduce cu ea și finalul anului, ce mă găsește alături de familie de Sărbători și reflecând la obiectivele ce le vreau atinse în anul ce se apropie cu pași repezi. Merg cu familia într-o mini călătorie la Hunedoara și admir iarna ce tocmai își făcuse apariția. Finalul anului mă găsește la Predeal.
 
Așa arată anul 2018 pentru mine, un an plin de momente, de oamenii ce au contribuit la dezvoltarea mea, de amintiri și locuri faine. Multe poze, filmulețe urcate pe rețele de socializare, idei de mic dejun, produse cosmetice recomandate și idei de #outfitoftheday.
 
Așa arată anul 2018 pentru mine. Vă invit să vizionați un video ce alătură cele mai frumoase momente ale anului ce tocmai se sfârșește.
 
 
Pentru voi cum arată rezumatul anului 2018?
 
#bye2018
 
GRAȚIELA NANU

Comentarii

Postări populare