Look de festival #SummerBreeze #tinerii3D

A doua lună de vară se apropie de final și pe lângă momentele stresante cu lucrarea de licență, prezentare, susținerea prezentării, am decis să strecor și un mini - festival ce adună pasionații de muzică și petrec o noapte întreagă împreună.
 
La începutul anului îmi povestea colega mea de cameră cum a fost Summer Breeze 2017 și îmi propusese să merg și eu anul acesta, chiar dacă avea loc într-o perioadă destul de solicitantă. Mi-am procurat biletul și am așteptat ziua de 13 Iulie, Izvor, Simnicul de Sus la 10 km de Craiova.
 
 
Avea să fie un eveniment frumos amenajat pe un teren, în aer liber, cu activări din partea unor branduri și tot felul de lucruri handmade realizate de către organizatori, tineri cu ambiție și multă creativitate ce fac parte din Organizația #Tinerii3D.
 
Îmi doream să am un look de festival, că tot în perioada aceasta sunt tot mai prezente peste tot, astfel mi-am gândit ținuta cu ceva timp în urmă. Îmi doream ceva lejer, pentru că urma o noapte întreagă în care aveam să dansez și să mă simt bine alături de oameni faini.
 
#OutfitdeFestival construit dintr-o cămașă în dungi alb și albastru, jeanși scurți, adidași albi și o curea cu ținte. Nimic complicat, însă modul cum au fost puse în ținută au format un look de festival foarte șic. Am adăugat și un tatuaj aplicat la baza gâtului și o borsetă albastră.
 
Mi-am făcut și câteva bucle lejere și un make-up glow așa de vară și gata de Festival.
 
 
Poate vă întrebați cât a costat ținuta. Ei bine nu mult. Chiar deloc.
 
Poate în ziua de astăzi se pune accent pe valoarea hainelor și nu pe modul cum le combinăm. Hainele nu valorează nimic, sunt doar necesare. Sunt genul de persoană care nu pun preț pe hainele pe care le port, ci îmi doresc ca hainele pe care le port să mă caracterizeze și nu să fie neapărat în trend.
 
Borseta - 5 lei
Cămașă  Pollo - 10 lei
Curea - 2 lei
Dragilor nu contează de unde îți cumperi hainele, contează cum îți realizezi un look cu orice piesă vestimentară. Cum combini culori și texturi. Cum gândești fiecare ținută, cum le faci să arate bine pe tine. Sunt adepta și hainelor recondiționate, pentru că acesta e farmecul, să îți poți pune amprenta în ținută.
 
Să fie personalizată, să fie realizată de tine, să nu mai vezi la nimeni. Și cel mai important lucru să fii tu când porți hainele respective, nu să te poarte ele pe tine.
 
 
Să te simți încrezătoare, stăpână pe tine și fericită. Starea pe care o ai poate crea o ținută să arate de sute de ori mai bine.
Haina o poate purta oricine. Dar nimeni cum o poți purta tu. Cum alegi tu să o porți.
Cum alegi tu să combini piese vestimentare. Care e starea ta când le porți.
Și ce transmiți în jurul tău. 
La final cam asta e tot ce contează.
 
Vă adresez o întrebare.
 
Voi cum preferați? Haina îl face pe om. sau Nu haina îl face pe om.
 
V-am pupat.
 
GRAȚIELA NANU
 
 
 




Comentarii

Postări populare