Românie, țara mea!

 Ieri am avut parte de o zi specială.

 1 Decembrie...Ziua naţională a României.

 O zi importantă pentru noi toţi! O zi în care ne întrebăm ce face ţara aceasta pentru noi. Şi cu siguranţă sunt prea tânăra să înţeleg ce este greşit la ţara mea şi poate nu o să înţeleg niciodată. Totuşi lupt în fiecare zi cot la cot cu ea să fie mai bună şi cred că noi, cei din generaţia mea, putem schimba ceva. 

 Nu sunt genul care de ziua României schimb poza de profil îmbrăcată în costum popular, nu merg la paradă, nu fac poze  cu steagul României. Însă asta nu înseamnă că nu îmi pasă sau că nu sunt mândră că sunt român. 

 ÎMI IUBESC ŢARA AŞA CUM ESTE EA BUNĂ SAU REA!

 Nu cred că în alte ţări este uşor, dar probabil noi nu suntem priviţi ca celelalte şi suntem catalogaţi că suntem din ţara asta. Dar pot spune că nu am văzut în alte ţări, fete mai frumoase că ROMÂNCELE NOASTRE, peisajele din alte ţări nu se compară cu peisajele din ţara noastră, de preparate culinare româneşti, ce să mai spun, sunt o minunăţie. 

 Spun din toată inima avem cu ce ne mândrii. Şi indiferent de ce se întâmplă în ţara noastră, e ŢARA NOASTRĂ, aici ne-am născut, aici am copilărit, aici creştem. 

 ŢARA TA E ŢARA TA, NU O DA ALTCUIVA!

 Postez în urma unui mesaj atât de emoţionant şi de adevărat ascultat aseară în cadrul emisiunii "Las Fierbinţi"PRO TV. Foarte frumos!


                                          

GRATIELA NANU

Comentarii

Postări populare