Magia Sărbătorilor!


  Sărbătorile se apropie cu paşi repezi! Mai sunt aproximativ 5 zile până la Crăciun!

  Ştim cu toţii cum este această perioadă. Cadouri, cumpărături, luminiţe, iarăşi cumpărături. Suntem într-o goană continuă de pregătiri ca totul să fie perfect şi anul acesta.

  Ne prinde această febră a Sărbătorilor de iarnă, odată ce 1 Decembrie apare în calendar. Însă uităm că şi anul acesta vom trece prin cozi infernale, agitaţie, stres. 


  Cu toate acestea, iubesc perioada aceasta. Este o perioadă magică, în care fiecare dăruieşte şi primeşte. Este o perioadă de care fiecare se bucură la intensitate maximă. Primele semne că se apropie cea mai frumoasă perioadă a anului le repezintă luminiţele multicolore care stalucesc odată cu lăsarea serii. Fiecare oraş este frumos luminat în aşteptarea Crăciunului şi a Anului Nou.

Piata Universitatii,Bucuresti


  Perioada aceasta repezintă pentru mine, nostalgie. De ce spun asta?! Pentru că am crescut. Am crescut mult prea repede şi parcă nu m-am bucurat atât de mult de această perioadă în fiecare an. Aş da timpul înapoi, pentru că odată cu trecerea anilor, oamenii dragi au plecat şi totul a luat o întorsătură. ( Oare în cer este Crăciun?!)

  Îmi e dor de sărbătorile de altă dată! Îmi e dor de plimbările cu sania până ce îmi amorţeau fiecare părticică a corpului. Îmi e dor de momentele în care aşteptam cu sufletul la gură ca Moşul să îşi facă apariţia şi nu plecam de lângă brad, până ce somnul mă fura în lumea viselor. Învăţam poezii cu care să-l impresionăm pe Moşul, ca să aflăm mai târziu că îl impresionam pe tata. 

  Astfel au trecut anii şi astăzi parcă aş întoarce timpul.

  Anul acesta mi-am propus să surprind în fotografii magia sărbătorilor! Iată ce a ieşit.


Centrul vechi, Craiova

Piata Romana, Bucuresti

Piata Universitatii, Bucuresti

Piata Universitatii, Bucuresti


Piata Universitatii,Bucuresti



GRATIELA NANU

Comentarii

Postări populare