De prin frumoasa noastră capitală, BUCUREŞTI!

  BUCUREŞTI, BUCUREŞTI..
  Te iubesc şi sper că şi tu mă iubeşti...

  Un oraş plin de lumină, plin de locuri faine, plin de oameni care zâmbesc, care au încredere că fiecare zi poate scrie o poveste. Un oraş frumos din exterior, aşa cum mi se părea şi mie când am poposit pentru prima oară, însă are micile, mari defecte şi anume...AGLOMERAŢIA.

  Nu am de ce să mint. Este un oraş în care poţi învăţa, te poţi dezvolta şi de care nu te poţi plictisi, pentru că fiecare zi te surprinde, cum m-a surprins şi pe mine într-una din zile.

  Eram grăbită, ca toţi ceilalţi, să merg spre metrou, fiecare cu alte gânduri şi cu drumuri diferite, eu aveam să merg la cursuri. Staţia de metrou, PIAŢA VICTORIEI avea să ne adune pe toţi laolaltă pentru zeci de minute de aşteptare.


  O aglomeraţie infernală.
  Aveam impresia că se adunase tot Bucureştiul laolaltă. Nu mai aveai loc să arunci un ac. Nu pot să fiu rea, fără de acest mijloc de transport nu ne-am putea descurca, însă astăzi nu aveai cum să nu îţi pui un semn de întrebare. 

  Bucureştiul oferă multe, oferă şi momente memorabile şi momente de stres, de nervi. Cred că aglomeraţia reprezintă principalul factor de stres. În intervalele orare 9:00-10:00 şi 18:00-20:00 sunt momentele cele mai aglomerate atât la metrou, cât şi în trafic.


  Dar cred că acesta este farmecul Bucureştiului. În fiecare zi pleci de acasă cu doza de energie, cu forţe proaspete, fiecare având gânduri diferite, însă când se întâmplă ceva de genul, suntem cu toţi şi pentru câteva minute ni se întâmplă acelaşi lucru fiecăruia.

  E BUCUREŞTI!!!

  GRAŢIELA NANU

Comentarii

Postări populare