Anunţ publicitar: Cea mai faină ofertă de angajare


" Căutăm colegi pentru răspândirea bucuriei sub învelişul unor bomboane delicioase"


  Cum un nou an universitar se aştepta să înceapă, timpul nu mi-a permis să mai postez. M-am luat cu "mutatul" în Bucureşti şi asta mi-a dat multe bătăi de cap.

  Fiecare dintre noi a mers măcar o dată cu metroul şi fără să vrem ne-a atras privirea acest mic magazin, frumos aranjat, într-un colţ lângă o casă de unde ne achiziţionăm cartelele de metrou. 
  Şi ca ziua să fie plină cu multe bucurii ne-am oprit să ne cumpărăm din aceste bomboane frumos învelite în nuanţe multicolore.

  În timp ce îmi achiziţionam un abonament lunar şi eram nevoită să aştept la o coadă infernală, mi-a atras atenţia acest "Anunţ de angajare". La prima vedere, nimic special, dar cum îmi place să descopăr din lucrurile simple, ceva aparte, am observat cu fiecare cuvânt citit, că deşi erau aşezate  doar câteva cuvinte pe o coală albă de hârtie, mesajul era unul atât de special.

 Ce m-a făcut să postez pe blog despre acest anunţ este faptul că are ceva diferit faţă de toate celelalte. Nu felul cum arată, şi de cele mai multe ori asta ne atrage privirea, însă dacă îţi aloci câteva minute şi citeşti, îţi dai seama că este ceva cu totul special.

  Poate pentru mulţi nu pare ceva interesant, dar eu am rămas impresionată de mesajul pe care mie cu siguranţă mi l-au transmis.


GRAŢIELA NANU

Comentarii

Postări populare