Din seria gânduri: Ce înseamnă să-ţi fie dor?

  Odată cu lăsarea serii mă năpădesc gândurile şi nu-mi dau pace, până ce somnul mă răpeşte şi mă regăsesc dimineaţa în cearcefuri, nedumerită că a mai trecut o noapte.

V-aţi întrebat vreodată ce înseamnă să-ţi fie dor?

   Există atâtea feluri prin care îţi poţi exprima sentimentul de dor....
   Poate să fie dor de acasă. Dor de locuri în care ai mai fost şi unde îţi doreşti să te reîntorci. Dor de copilărie. Dor de oamenii dragi sau de cei care nu i-ai mai văzut de multă vreme. Dor de vară, când iarna se aşterne şi cu greu se lasă înduplecată să ne părăsească. Dor de Sărbători, prilejul cel mai bun să ne reîntâlnim cu cei dragi. Dor de vacanţă. Şi poate chiar dor să-ţi fie dor.


  Sentimentul de dor este acela care îţi macină sufletul, te simţi neputincios, te face mii de bucăţele, ca mai apoi să te chinui să le aşezi ca într-un puzzle, să o iei de la capăt. 
  Sentimentul de dor nu se măsoară, se simte. Îl simţi vibrând în tot corpul, te chinuie. Şi atunci lacrimi încep să curgă şiroaie pe obraji fără încetare.

  Dorul exprimă o lipsă, pentru unii oameni acesta înseamnă să te gândeşti cu bucurie, pentru alţi însă poate însemna să te gândeşti cu tristeţe.

 Pentru mine dorul înseamnă să te gândeşti cu tristeţe la o persoană pe care nu o mai poţi avea aproape. Acel dor care mă va urmări toată viaţa şi anume: DORUL DE TATĂL MEU!
  
GRAŢIELA NANU

Comentarii

Postări populare