Cine sunt?

  
Mă numesc NANU LAURA MARINA GRAŢIELA, credibil sau nu, numele meu are loc în buletin. Am vârsta de 20 ani şi sunt studentă la Facultatea de Management din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucureşti. 
Pare clişeu, dar motto-ul după care mă ghidez este "Totul sau nimic" nealegand calea de mijloc. Sunt o persoană ambiţioasă, sufletistă, prietenoasă şi de cele mai multe ori visătoare. 
Iubesc animalele. Iubesc natura. Iubesc călătoriile. Iubesc oamenii care mă fac să-i îndrăgesc din prima clipă. 
 Nu mă consider o persoană care ştie totul despre blogging, însă pasiunea pentru scris a apărut de mică, când mi-am dat seama că ceea ce mi se întâmplă trebuie aşternut într-un jurnal ascuns. Acum îmi doresc să împărtăşesc gândurile cu voi şi sper să fiu în asentimentul vostru. 
Scriu despre ceea ce simt, ce este în jurul meu, călătorii şi  în prezent dedesubtul vieţii de student plecat în capitală dintr-un oraş mic departe de cei dragi. 
Bun venit mie în tot ceea ce înseamnă blogosferă!

FOTO: Alex Mitrache



     

Comentarii

Postări populare