Experienţa Nestle Summer's Cool

26/06/2017 - 01/07/2017 

   Fix cu două săptămâni în urmă participam la cea mai tare experienţă de început de vară.

  Compania Nestle organiza Summer's Cool, o şcoală de vară ce oferea participanţilor o oportunitate de învăţare. Se desfăşura pe o perioadă de 6 zile pline de experienţe trăite de experţii din companii renumite ( Catalyst, Nielsen, FM Logistics, EY, Chep etc.)

   Fiecare zi se desfăşura într-un cadru restrâns oferit de Impact Hub, Bucureşti, unde atmosfera era una caldă şi primitoare şi care te făcea să iei parte la activităţile desfăşurate zilnic. Fiecare zi era destinată unui training care îţi oferea o imagine de ansamblu asupra unor domenii de interes în rândul celor tineri, cum ar fi Project Management, Marketing, Trade Marketing, Digital Marketing, Market Research, Logistics, Finance, Leadership etc. 

   Cum am ajuns să fac parte unei astfel de experienţe?

   Eram în mijlocul unei perioade frumoase ale studenţiei şi anume, sesiunea. Deja gândul meu era cum să îmi încep vacanţa de vară. BLING! Primesc un mail super drăguţ pe ASER cum că se organizează o şcoală de vara la Nestle. Uh ce frumos! Pun mâna pe laptope îmi răsfoiesc CV-ul şi aplic. 

    Înainte de ultimul examen primesc un apel de la Gabriela, cum că am fost acceptată să iau parte la experienţa Nestle Summer's Cool. Fericită îmi fac planurile şi aştept saptamana cu pricina. 

   Păşesc în sală şi sunt întâmpinată de un grup de studenţi dornici de învăţare, puşi pe treaba şi entuziaşti. Începuse experienţa. Mii de informaţii dau buzna în căpşorul meu şi amintirile încep să se deruleze fără prea multă voinţă. 

   Observ că şi aici lucrurile se fac cu pasiune sau deloc!


    Îmi place ce văd şi ce trăiesc. Sunt entuziasmată că am luat cea mai frumoasă decizie de a aplica şi sunt nerăbdătoare să trăiesc în continuare experienţa Nestle Summer's Cool. Zilele trec atât de repede, dar cu folos. Avem parte de momente pline de activităţi şi de informaţii pline de sfaturi şi îndrumare.


    Leg contacte, prietenii şi momente de neuitat. Sunt uimită de faptul că timp de 6 zile poţi învăţa atâtea şi sunt... sunt fericită. Am întâlnit oameni frumoşi, dornici să împartă experienţa lor pe piaţa forţei de muncă şi dornici să aducă un plus de valoare în viaţa tinerilor, oameni cărora nu le lipsea zâmbetul pe buze, acei oameni lângă care ţi-ai dori să împărtăşeşti momente şi experienţe. 

    Mi-am dat seama că este foarte important să ai un mentor, să ai sfaturi, să ai o imagine de ansamblu la tot ce se întâmplă. Este frumos să afli toate astea de la oameni care şi-au clădit o carieră pe propriile forţe şi au avut ambiţie să continue să meargă mai departe atunci când au întâmpinat greutăţi.

                            

    Am avut parte de o vizită în depozitul FM Logistic care pe mine m-a lăsat fără cuvinte. Toţi paşi pe care îi face un produs până ajunge în mâna clientului sunt atât de importanţi. Îţi dai seama că produsele pe care noi le vedem la raft au în spate o muncă titanică făcută de oameni şi fiecare pas este precum un circuit, dacă se întâmplă ceva pe parcurs, a dărâmat tot. 

    Este incredibil!

                            

   Ajung în ultima zi de Nestle Summer's Cool şi avem parte de o întreagă surpriză. Suntem puşi în situaţia în care trebuie să prezentăm noul produs Maybelline New York, timp de care noi am lucrat pe parcursul săptămânii. 

   Se sfârşeşte o experienţă de neuitat alături de oameni minunaţi!

                             

                             
 
                                             

   Mulţumesc Gabriela Amza, Sidonia Boca şi întregii echipe Nestle pentru această experienţă.

    Foto: Sidonia Boca

GRAŢIELA NANU

Comentarii

Postări populare