Din seria gânduri: Dragă tu, femeie!

Tu, femeie care m-ai ţinut în pântece 9 luni de zile...
Tu, femeie care m-ai ajutat să fac primi paşi în această viaţă zbuciumată..
Tu, femeie care m-ai iubit necondiţionat încă din prima clipă....
Tu care m-ai crescut, mi-ai arătat ce înseamnă bine şi ce înseamnă rău....
Tu care îmi semeni şi fiecare părticică din mine îţi aparţine..
Tu care mă alinti, îmi umbli în păr, mă ţi în braţe şi îmi dai sfaturi ...
Tu care m-ai învăţat să iubesc, să am încredere în mine, să lupt...
Tu care te-ai luptat cu toţi cei din jur să îmi oferi o bună creştere..
Tu, cea care ai crescut două fete cu păr bălai şi temperamente diferite...
Tu, cea care mi-ai observat toată evoluţia mea...
Tu, cea care te-ai mândrit de mine sau mâhnit de micile greşeli pe care le-am făcut...
Tu, cea cu părul ca abanosul şi ochii ca migdala...
Tu, cea cu mâini puternice şi privire caldă...
Tu, cea cu unghii roase de atâta trudă..
Tu, cea care ai muncit o viaţă întreagă pentru viitorul meu...
Tu, cea cu glas dulce şi calde mâini...
Şi tot tu, cea cu inima curată...

  Dragă tu, femeie,
  Astăzi este ziua ta, zi în care vreau să îţi mulţumesc că eşti tu, să îţi mulţumesc că mă iubeşti, să îţi mulţumesc pentru că an de an ai crezut în mine şi în tot ceea ce fac, să îţi mulţumesc pentru că exişti şi pentru că mi-ai dat viaţă. În ciuda greutăţilor apărute de-a lungul timpului ai rămas puternică şi cu capul sus şi nu ai intenţionat niciodată să îl pleci în faţa acelora care te-au necăjit. Totodată an de an s-a citit pe chipul tău lăsarea timpului şi greutăţile care au apărut în viaţa ta.
  Nu uita, dragă tu, femeie că te iubesc necondiţionat şi reprezinţi femeia mea ideală.

  Dragă tu, femeie, prietenă, soră, MAMĂ! Tu eşti cea care le poţi lua locul fiecăreia.
  Dragă tu, mamă!
  Te iubesc şi îţi mulţumesc!



Pentru voi cine este femeia ideală?

GRAŢIELA NANU

Comentarii

Postări populare