Idei de gustări simple și ușor de făcut #fivedaysofgoodmorning

De ceva timp nu am mai postat, iar astăzi este una din zilele în care îmi doresc să scriu. Printre altele am finalizat și ultima sesiune din facultate, dar și lucrarea de licență. A fost o perioadă ciudată și totodată stresantă, dar a trecut.
Urmează prezentarea și apoi admiterea la master.
 
Până atunci, vara este instalată și și-a intrat serios în drepturi, chiar dacă uneori își mai face apariția o ploaie răcoritoare de vară. Astăzi scriu despre un subiect drag mie. IDEI DE GUSTĂRI. 
 
Un subiect care ar trebui să ne preocupe pe fiecare în perioada aceasta. Și cum micul dejun este cea mai importantă masă a zilei, am făcut un challenge prin care vă arăt câteva idei de mic dejun și pe alocuri alte gustări, timp de 2 săptămâni în fiecare dimineață.
 
#fivedaysofgoodmorning este inițiativa mea. De ce 5 zile? Ei bine în week-end avem momente în care dormim ceva mai mult și trecem direct la masa de prânz, iar tot în week-end există situația în care suntem plecați de acasă și nu dispunem de toate ingredientele necesare unui mic dejun sănătos și sățios. Astfel timp de 2 săptămâni am preparat gustări de Luni - Vineri cu ce aveam prin frigider sau chiar cu anumite ingrediente pe care îmi doream să le încerc de ceva timp, exemplu avocado.
 
În fiecare dimineață am postat pe InstaStory (@gratiela.nanu) poze cu idei de mic dejun, astfel acest challenge va continua, pe alocuri cu mici pauze, când voi pleca în vacanțe.
 
Vă las mai jos toate preparatele pe care le-am făcut în aceste 2 săptămâni, cu toate ingredientele pe care le-am folosit. Menționez că anumite alimente poate nu sunt tolerate de toată lumea sau anumite gusturi, dar cel puțin mie îmi oferă o masă gustoasă și care îmi ține de foame timp de 4 - 5h.
 
Poftă bună!
 
 

 





 

 
 
Dacă vă inspiră aștept în comentarii păreri și nu uitați că diminețile sunt cele mai frumoase.
 
GRAȚIELA NANU
 

 
 
 

Comentarii

Postări populare