Îngrijirea părului meu! #haircare

Vremea frumoasă și-a intrat în drepturi, iar razele soarelui încep să fie din ce în ce mai puternice. Astăzi vorbim despre îngrijirea părului și mai exact cum îmi îngrijesc eu părul și ce produse folosesc. Nu ne-am mai auzit de ceva timp, iar un articol de #haircare cred că este bine venit.
 
 
Multe persoane mi-au adresat întrebări cu privire la volumul părului meu și ce îl face să își mențină naturalețea. Nu am răspunsuri exacte și probabil că nu fac nimic special cu părul meu. De când mă știu am firul gros de păr și orice i-aș face își menține textura fără a folosi un produs de fixare. Dar hai să o luăm pe etape concrete.
 
1. Spălarea
Am două momente de timp de care țin cont când vine vorba de spălarea părului. Pare ciudat și poate cu semne de întrebare, dar în perioadele reci îmi spăl părul o singură dată pe săptămână, respectiv zilelor călduroase la interval de 3-4 zile. De când eram mică mi-am obișnuit firul de păr cu astfel de tabieturi și nu am avut niciodată probleme.
Când vine vorba de curățarea acestuia, umezesc firele de păr cu apă călduță, evit apa fierbinte, consider că aceasta poate sensibiliza firul de păr și îl poate face să se rupă mai repede, aplic șampon, după care masez scalpul cu mișcări ușoare, după care clătesc. Repet același procedeu și după îmi șterg părul cu prosopul, făcând loc utilizării balsamului.
Referitor la ce produs de curățare folosesc, acesta este șamponul Wash &Go, șampon pe care îl folosesc de când sunt mică, fără să îl schimb. De ce? Au existat momente în care mi-am dorit să îl schimb însă la contact cu un alt produs părul meu își pierdea din volum și mă confruntam cu particule de mătreață care arătau inestetic. Așa că m-am decis să rămân la același produs favorabil tipului meu de păr.
 
 
Cu privire la utilizarea balsamului, acesta îl aplic pe părul umed, șters în prealabil în prosop. Îl distribui pe toată lungimea părului, după care clătesc. Balsamul îl folosesc de aproximativ 4 ani, moment când am decis că pentru hrănirea părului meu, ar fi loc de balsam, produs care îi oferă strălucire, hrănire, îl face ușor de descurcat și moale la atingere.
Produsul pe care îl folosesc este cel de la Kallos, de câteva ori alternând cu cel de la Elseve Total Repair 5.
 
 
După spălarea acestuia de 2 ani folosesc produse spray cu uleiuri care să hrănească firul de păr și să îi mențină strălucirea. Le aplic pe lungimea părului umed înainte de uscare și sunt atentă să distribui uniform produsul. Ca produse am ales produsele AVON, fiind cele care nu îmi deteriorează părul și nu îmi încarcă firele de păr, fiind vorba de ulei, produs care de regulă are o textură solidă și greoaie.
Duo Tratament Spray din gama Advance Techniques AVON, produsul de care m-am îndrăgostit, datorită faptului că este un produs care dispune de 5 uleiuri care hrănesc firul de păr și îl face moale la atingere.
 
 
Al doilea produs pe care l-am descoperit de curând este un ser Dry ends serum AVON cu tehnologia inspirată de strălucirea diamantului. Îmi pun 3-4 pompițe în palmă și distribui pe vârfuri, după care îl las să acționeze câteva minute.
 
 
Un alt produs care oferă o prelungire a procesului de curățare a părului este șamponul uscat. Produs nou din gama produselor de păr AVON acesta absoarbe sebumul și îi oferă părului tendința unui păr curat, eliminând senzația de păr încărcat.
Propun să se distribuie produs și să prelungească cu o zi curățarea părului. Este un produs destinat momentelor în care nu mai ai timp pentru o curățare temeinică a părului, reprezentând o soluție salvatoare momentelor neplăcute.
 
 
Produsele le găsiți în cataloagele Avon.
 
2. Uscarea
La fel ca în privința spălării și aici optez pe două modalități de uscare. În perioadele reci folosesc un uscător de păr, fiind atentă să mențin o distanță a căldurii față de părul meu, iar în perioadele călduroase prefer uscarea părului la razele soarelui, fiind o uscare mai blândă și care nu deteriorează firul de păr.
 
3. Aranjarea părului
De regulă îmi tund părul o singură dată pe an, fiind mai ușor de menținut, având un păr ușor ondulat și care este greu de aranjat. Privind produsele de aranjare optez pentru o placă, produs care mă ajută să îmi îndrept și să îmi fac bucle lejere. Nu folosesc produse de fixare a părului pentru că textura firului de păr îmi oferă posibilitatea de a îl aranja și de a se menține pentru o perioadă de timp mai îndelungată, chiar până la spălarea acestuia.
Optez ca în primele 2-3 zile să îmi mențin părul desfăcut, după care optez pentru prinderea acestuia fie un coc lejer, fie o coadă. Asta prelungește nevoia de a spăla părul și reprezintă o modalitate bună în privința asta.
 
În cele din urmă iubește-ți părul, unul din motivele prin care poți fi feminină, dragă tu femeie!
 
GRAȚIELA NANU
 

Comentarii

  1. Parul meu de cativa ani de zile functioneaza numai pe baza de produse profesionale, ceea ce poate deveni costisitor la un moment dat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tipul de păr diferă de la o persoană la alta, ceea ce face greu o eventuală asemănare a produselor.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare