O idee de #outfitoftheday!

Vremea rea nu se lasă a fi dată uitării. S-a instalat în orașul meu, a poposit pentru câteva clipe, apoi a plecat și iarăși și-a făcut apariția. E cam nehotărâtă aș spune.
Când mă gândeam că primăvara este pe cale de a lua locul anotimpului geros, acesta încă nu vrea să își predea locul, chiar dacă ne aflăm la finalul lunii februarie.  
 
Astăzi vin către voi cu o idee de  #outfitoftheday numai bună de purtat în această perioadă, cu haine lejere, dar și să ofere o notă de feminitate. Fiind totuși un sezon răcoros, nu uit să mă folosesc de două piese esențiale care să îmi țină de cald și anume, dresuri în nuanța pielii și un maiou.
De ce aleg să fac asta?
Îmi oferă senzația de cald și pot să mă plimb în voie în aer liber fără să îmi fie frig.

 
În ținuta mea am ales ca piesă de bază pantalonii în carouri, în nuanțe de negru și verde. Clasici, cu o tentă de pantaloni office, dar care s-au integrat perfect în ținuta mea. Lungimea acestora fiind aproape de jumătatea gambei, dar nu foarte scurți. Astfel în completarea acestora am ales să port o pereche de botine negre din piele întoarsă, care să acopere puțin partea pe care pantalonii o lăsau goală.

 
 
Ținuta mea s-a completat cu un pulover oversize care se potrivea de minune cu pantalonii și o pereche de cercei franjuri, astfel ținuta mea era aproape gata. Mi-am pus și un palton negru clasic și am fost gata de mers la plimbare și de înfruntat o zi geroasă. Puteți opta și pentru o altă jachetă așa cum v-am arătat și în primul cadru, eu alegând un roșie și scurtă.
 
Pantaloni - H&M
Cercei - Stradivarius
Pulover - Bonprix
Botine - Sinsay
 
Voi ce alegeți să purtați în această perioadă a anului?
 
GRAȚIELA NANU

Comentarii

  1. Cu o vreme asa calduroasa parca nu ma indur inca sa renunt la balerini si la tricouri sau bluzite subtiri. Imi place outfitul tau.

    RăspundețiȘtergere
  2. Îți mulțumesc! Mă uimește și pe mine vremea asta așa frumoasă.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare