Lookbook de vară! 6 idei de #outfitofsummer

  Se apropie un sfârşit veritabil de vară în care fiecare dintre noi şi-a lăsat amprenta sau a lăsat ca soarele să fie cel care ne-a sărutat pielea pe tot parcursul verii. Vara, anotimpul cu idei excentrice, culori şi voie bună. 
  Astăzi trec într-o zonă mai feminină şi scriu cu gândul la tot ce a însemnat vara aceasta pentru mine.   Pregătesc un lookbook de vară cu idei de #outfitofsummer. 

  Vara aceasta am fost mai atentă cu hainele pe care mi le-am ales şi am alocat mai mult timp în crearea de ţinute, fie ele mai feminine cu o notă de eleganţă, fie ţinute casual. Mi-am dat seama că fiecare are personalitatea sa şi că ţinutele pot diferi de la o persoană la alta. Poate ce mie îmi place, în acelaşi timp celui care mă priveşte să îi displacă total.

   Asta depinde dacă tu eşti persoana care acceptă că fiecare e diferit.

  Vara aceasta am mizat pe culori şi mi-am dorit ca fiecare ţinută să aibă o pată de culoare, fie că era vorba de un accesoriu sau de o piesă vestimentară. Sunt de părere că vara reprezintă anotimpul în care poţi exagera, în care poţi experimenta şi în care poţi purta toate culorile.

  De fiecare dată când mi-am construit o ţinută am plecat de la o singură piesă vestimentară. Acea piesă pe care o doream în centrul atenţiei. Şi astfel gândeam ţinuta în funcţie de piesa respectivă şi nu uitam că ea era punctul central în ţinuta mea. 
  De cele mai multe ori ne alegem ţinuta în funcţie de locul în care vrem să mergem, în funcţie de vreme şi chiar de starea din acea zi. Însă atitudinea este cea care îi oferă ţinutei eleganţă şi te face să radiezi.

  Cămăşi, fuste, rochii, blugi fie ele mai scurte sau mai lungi toate crează ţinuta perfectă pentru un lookbook de vară memorabil.

  6 idei de #outfitofsummer







Şi nu uita!

Omul face haina, nu haina pe om!

GRAŢIELA NANU

Comentarii

Postări populare