Un membru blănos..

  Fix acum un an, în data de 30.10.2015 un ghemotoc de blană devenea membru al familiei. De foarte mult timp îmi doream un animăluţ de companie, dar nu aveam curajul să fac acest pas. Iată că un cadou neaşteptat a făcut ca în familia noastră să apară micul motănel negru ca abanosul, ochii verzi ca smaraldul şi dacă îl priveai atent puteai observa o pată albă pe burtică, "o pată de culoare" în atâta negru. 

  Firav şi neajutorat, cu blana umedă şi năsucul rece, ne privea pe toate ca pe nişte omuleţi care l-au salvat. Ne-am ataşat încă din prima clipă, ca mai apoi să facem demersuri în a ţine un animăluţ într-un apartament de bloc, făcându-i vaccinurile, spălandu-l şi îngrijindu-l.

  S-a acomodat foarte repede şi după ce a analizat fiecare colţ al casei, a adormit în final în pătuţ. Fiind micuţ şi având nevoie de tandreţe şi iubire, noaptea ne trezeam cu acest mic blănos urcat lângă pernă, cu gâtul pe umărul nostru. Toată atenţia era centrată asupra lui şi la început eram atente la fiecare mişcare când se odihnea, ca nu cumva să îl trezim.

  Lunile au trecut şi astăzi îl privesc şi nu îmi dau seama că dintr-un ghemotoc de blană a crescut şi a ajuns un motan negru frumos şi foarte jucăuş.


  EL ESTE LIZU!
  Astăzi împlineşte un an de când se află în familia noastră.
  Nu pot să mint, este destul de greu să ţi un animăluţ într-un apartament de bloc şi la început ne-a fost greu, având atâtea nevoi, iar noi nu ştiam cum să îl răsfăţăm mai bine, să nu se simtă singur. 
  Adevărul este că a devenit un motan răsfăţat, dar uitaţi-va la el. ESTE AŞA DE ADORABIL!
  Sunt îndrăgostită iremediabil de acest motan şi cu toate că înainte cu un an nu iubeam pisicile, acum sunt atât de ataşată de el.

  Având în vedere că sunt plecată de acasă, momentul când ajung şi vine spre mine torcând şi cu codiţa fluturând, simt că m-am întors acasă, unde mă aştepta cel mai îndrăgit prieten blănos.


  Timp de un an de zile am învăţat pas cu pas ce înseamnă să ai un animăluţ de companie. Este un prieten loial, tot timpul acolo lângă tine când ai nevoie de tandreţe şi iubire. Este cea mai frumoasă fiinţă blănoasă pe care am întâlnit-o. 
  LA MULŢI ANI, MOTANUL MEU!

                                       


  GRAŢIELA NANU

Comentarii

Postări populare